Yüzüklerin Efendisi - Lord Of The Rings






Dostum Erdem'in bana hediye etmiş olduğu "Yüzüklerin Efendisi" serisini bitirdim. Daha önce "Yüzyıllık Yalnızlık" isimli kitabı bitirdikten sonra ağzımdan çıkan "Vay be" nidasının daha okkalısını bu kitabı bitirince tekrarladım. Mükemmel kelimesinin hafif kalacağı bir kitap. Şimdiye kadar okumayıp, okumaya niyetli olanlara ilk tavsiyem bu kitabı okumaya başlamadan önce kitaplıklarında okunmamış kitapları varsa önce onları okusunlar. Çünkü Lotr'i okuduktan sonra kitap zevkiniz tamamen değişecek. Ben şimdiden şimdiden açılan yaralarıma hangi kitabı Shire pipo yaprağı gibi bassam diye kara kara düşünüyorum.


Tek kelime ile okunmalı, okumayanlara Erdem'in bana yaptığı gibi okutturulmalı. Çok teşekkürler dostum. Velev ki emeklilik çağlarına erişebilirsek birlikte Orta Dünya olmasa bile Orta Anadolu'nun uçsuz bucaksız buğday tarlalarının arasındaki patikalarda, dere kenarlarında yaya bir yolculuğa çıkalım. Yaşlı bedenlerimizin kaldırdığı ölçüde toprak üstünde yatıp akşamüstü batan güneşe karşı sigara dumanını halka yapıp üfürelim. Kendi çapımızda minyatür bi macera yaşayalım. Geri dönünce de kitap yazarız. Olma mı?


Seviye: Okumadan Ölme

Yorum Gönder

0 Yorumlar