İş Başvurusu


MARVEL COMİCS STUDYOLARI’NA

MANHATTAN



Sayın Marvel Comics yetkilileri;

Sizlerinde bildiği üzere 1940 yılından beri D.C. Comics şirketinde maceraları yayınlanan, çekilen filmleri hâsılat rekorları kıran, oturuşuyla, kalkışıyla, maskesinin ardından bir bakışıyla dosta güven, düşmana korku salan biriyim.

Çalışmış olduğum süre içerisinde şu anki firmam benden hiçbir imkânını esirgememiş, kostüm ve maceralarımda kullandığım harici ekipmanlarım için teknolojik ve parasal her türlü desteği sağlamıştır. Hatta bu kaynağı yasal bir konuma sokmak için gizli kimliğimi zengin bir işadamı görünümüne sokmuş, özel hayatımda bana yardımcı olması için de mükemmel bir yardımcı tahsis etmiştir.

Ayrıca kendi firmam ve sizin firmanızda çalışan birçok kahramandan farklı olarak beni okurların gözünde küçük düşürecek, onların benimle alay etmesine neden olacak bir yönümün olmaması için kostümlü yaşamımdan, sivil yaşamıma kadar hayatımdaki her detay en ince ayrıntısına kadar planlanmıştır. Örneğin giyim kuşamıma çok dikkat ederim. Asla ve asla ne Süperman gibi mavi tayt üstüne kırmızı külot giyerim, ne Zagor gibi yamalı pantolonla gezerim. Yine Zagor demişken belirtmeden geçemeyeceğim, her ne kadar çıplak elle dövüşmekten büyük keyif alsam da haddimi bilirim. Onun gibi ayılara, gorillere bulaşmam. Son bir örnek verecek olursak; akraba ilişkilerine çok önem vermekle birlikte kimse kusura bakmasın ama Peter Parker gibi iki sene sonra kendiliğinden ölecek yengem için M.J. gibi bir kızdan vazgeçmem. Vazgeçene de söverim ki zaten sövdüm.

“Bu dilekçeyi iş başvurusu için mi, yoksa bizimle dalga geçmek için mi yazdın?” dediğinizi duyar gibiyim. Asla. Kaldı ki bu dilekçeyi başkalarının da okuyabilme ihtimaline karşı hiç kimse darılmasın diye her çizgi roman ekolünden örnekler vermeye çalıştım. Benim amacım eğer iş başvurumu kabul ederseniz çalışacağınız kahramanın ne gibi özellikleri olduğunu anlatmaya çalışmak.

Eminim ki bana bu kadar geniş imkânlar sunan bir yerden bunca yılın sonunda neden ayrılmak istediğimi merak ediyorsunuzdur. Aslında ben uzun bir süreden beri sizin şirketinizin hayranıyım. Ama malum nedenlerden ötürü bunu itiraf etmem imkânsızdı. Şirketimde çalışan kadınlar ve haydutlarla sizin şirket çalışanlarını kıyaslayınca içimi tarif edilmez bir kıskançlık duygusu kaplıyor. Ben sizin firmanın kötü adamlarını kıskanıyorum.

Evet, hem de çok kıskanıyorum. Tüm meslek hayatım boyunca benim maceralarıma reva görülen akıl hastalarıyla uğraşmaktan bıktım usandım. Tamam, bir sürü süper gücü varken, o gücüyle keyif çatmak varken dünyayı yönetmek isteyen her adam biraz çatlaktır ama benimkiler bir başka. Sizin nasıl hapishaneden firar etmemiş suçlunuz yoksa bende de tımarhaneden kaçmamış bir Allah ın kulu yok.

İnanın ki ben Joker delisinin esprilerini anlamaya çalışmak yerine Norman Osborn un kabak bombalarına hedef olmaya razıyım. Yada ne bileyim Bilmececi nin sorularına muhatap olmaktansa Bullseye ile sigaraya halka atmak, Korkuluk un leş kokan gazını koklamaktansa Mysterio nun görsel efektlerine yardım etmek kim bilir ne güzeldir. Hele ki Deadpool ile bir macerada iki kare yanyana görünmek için tüm kahramanlık kariyerime sıfırdan başlamaya razıyım. Kadınları ise kıyaslamak bile istemiyorum. Sizin Psyloche, Rogue gibi sanat eserlerinin yanında benim Catwoman, Harley Quinn gibi zırdelilerin esamesi bile okunmaz. Düşünsenize bir kapakta ben ve Emma Frost kollarımızı birbirimize dolamış gözgöze gelmişiz. Altına da “siyah beyaz bir aşk hikâyesi” yazmışız. Ne dersiniz? Güzel olmaz mı?

Yazarlarınızdan tek ricam benim psikolog olmadığımın farkına varıp, beni Gotham ın delilerinden uzak tutmaları. Bunun dışında herhangi bir kuralım, sınırlamam yoktur. Sanatım için her şeyi yaparım, gerekirse soyunurum. Bunların dışında parayla pulla işim yok, yukarıda belirttiğim gibi Emma bana yeter.

Son olarak şayet iş başvurum kabul edilmezse bu dilekçenin gizli kalması kariyerim açısından hayati önem taşımaktadır.

Gereğini saygılarımla arz ederim.


Dark Knight                            

BATMAN





  
                                                                                                                                 
                                                                                                         



Yorum Gönder

0 Yorumlar