Elif




Çok pis elit oldum. Paulo Coelho'nun Elif isimli kitabını bitirdim. Daha önce yazarın Zahir isimli kitabını okumaya kalkmış, yarısına gelmeden dayanamayıp vazgeçmiştim. Kendi uydurduğum tabirle, kurgusu olmayan, hiç bir şey anlatmayan bir kitap. Bir nevi kişisel gelişim kitabı. Yazarın çıktığı bir yolculuğu anlattığı, yanını boyuna astral seyahat, başka boyut, reenkarnasyon tarifleri ile süslediği okumasam da olurdu diyebileceğim bir kitap. Herhangi bir macera anlatmayıp, hayatın anlamı üzerine konuşan kitapları seviyorsanız alın hayrını görün derim.

Yorum Gönder

2 Yorumlar

  1. En sevdiğim yazarlardan birinin kitabını "uzak dur" kategorinizde görünce yazmadan geçemedim. Her yeni çıkan kitabını takip ettiğim ve nerdeyse her kitabını okuduğum bu adama ön yargılı yaklaştığınızı düşündüğümü belirtmek istedim. Sanırım nerden baktığımızla alakalı. Başka bir kitabıyla başka bir pencere öneririm size. Saygılar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba. Bazı yazarlar için peşin fikirli olduğumu kabul ediyorum. Belki kurgusal romanları daha çok sevmemle alakalıdır. Elbetteki yazarın dünya çapında olmasının haklı bir nedeni vardır. ilk fırsatta başka bir kitabını okuyup o nedenlerden birini bulmaya çalışacağım. Yorumunuz için teşekkürler, saygılar...

      Sil

Yorumlarınız bizim için önemli...